Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 14 Φεβρουαρίου 2018
Επικαιρότητα
Νέες Δομές: Τα κριτήρια επιλογής και τα χαρακτηριστικά των στελεχών εκπαίδευσης

 Τα κριτήρια επιλογής και τα χαρακτηριστικά των στελεχών εκπαίδευσης – Η  των στελεχών, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, πρέπει να είναι αμφίδρομη λαμβάνοντας υπόψη την κρίση των υφισταμένων και των προϊσταμένων και να αποτιμά το έργο των στελεχών σε επίπεδο σχεδιασμού και υλοποίησης βελτιωτικών παρεμβάσεων με στόχο την ενίσχυση του έργου των εκπαιδευτικών και της ανθεκτικότητας της σχολικής μονάδας, με σεβασμό και συμμετοχή όλων των παραγόντων ( Νέες Δομές Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου)

Τα κριτήρια και τα συστατικά στοιχεία για την επιλογή των στελεχών της   θα είναι:

 

  • Τα κριτήρια επιλογής στελεχών δε θα είναι ενιαία αλλά θα προσδιορίζονται ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε θέσης.
  • Θα υπάρχει αξιολόγηση των στελεχών και κατά τη διάρκεια της θητείας τους ( διαμορφωτική αξιολόγηση)
  • Επιστροφή των στελεχών στην εκπαιδευτική πράξη μετά την ολοκλήρωση δύο συνεχών θητειών στην ίδια θέση στελέχους
  • Θα υπάρχει ισορροπία στη μοριοδότηση των κριτηρίων ακαδημαϊκής εξέλιξης και επαγγελματικής εμπειρίας. Η ικανότητα σύνδεσης των σπουδών με την καθημερινή σχολική ζωή και εκπαιδευτική πράξη θα είναι ένα πρόσθετο σημαντικό κριτήριο επιλογής.
  • Υφιστάμενοι και προϊστάμενοι θα αξιολογούν τα υποψήφια στελέχη ως προς το κατά πόσο ενίσχυσαν το έργο των εκπαιδευτικών και την ανθεκτικότητα της σχολικής μονάδας.

 

Σύμφωνα με την πρόταση για το νέο δίκτυο  υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, τα νέα στελέχη πρέπει να έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Α) Να κατανοούν την πολυπλοκότητα της μάθησης και τη συστημικότητα της εκπαίδευσης, την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο διδακτικό, στο παιδαγωγικό και στο κοινωνικό πλαίσιο, την κουλτούρα των σχολικών μονάδων

Β) Να πλαισιώνουν τις παρατηρήσεις και να σχεδιάζουν ρυθμιστικές παρεμβάσεις για τον εκπαιδευτικό, τα παιδιά και τους γονείς μέσα στο σύστημα των αλληλεπιδράσεών τους και των γνωστικών σχέσεων που οικοδομούν και

Γ) Να προνοούν για την αποτελεσματική προσαρμογή και αξιοποίηση μοντέλων διεπιστημονικής, τεχνολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης των σχολικών μονάδων και να μπορούν κατά συνέπεια να σχεδιάζουν διαδικασίες αναστοχασμού και αναζήτησης βελτιωτικών ρυθμίσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

 iPaideia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2289 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Μετά τις εκλογές η εξέταση Αγγλικών και Αρμονίας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Εάν έχεις κινητό ... τι το θέλεις το σφυρί!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Διαμαρτυρία για την δημόσια εκπαίδευση
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Μυστικά διατροφής για καλές επιδόσεις στις Πανελλαδικές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Track of the day!
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Αυστηρές οδηγίες προς βαθμολογητές: Να είστε αντικειμενικοί!
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4383 ημέρες
Σελίδα 6197 από 6236 (37412 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6196
6197
6198
6199
6234
6235
6236
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης